زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ -

افتتاح پروژه‌های دهه فجر در بخش چمستان

بخشدار چمستان گفت:همزمان با دهه فجر مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه‌های مختلف در بخش چمستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»  قنبرعلی داداش‌پور با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر اظهارکرد: همزمان با دهه فجر مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه‌های مختلف در بخش چمستان  با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان نور به بهره‌برداری رسید که یکی از این پروژه‌ها دکل مخابراتی است که مشکل آنتن دهی در این منطقه را رفع می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ میلیارد تومان در حوزه مخابرات در ۶ ماه اخیر هزینه شد، گفت: در حوزه‌های اجرای طرح هادی، برق، احداث سر دهنه زراعی، گاز، دیواره‌های حائل در سطح رودخانه‌های بخش چمستان که اغلب رودخانه‌ها با ارتفاع بستر رودخانه به عنوان رودخانه وحشی هستند که در زمان بارندگی و سیل خسارت‌های زیادی به منطقه وارد کردند و دیگر حوزه‌ها، دهیاران در طول ۶ ماه حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه کردند.

 

بخشد‌ار چمستان با اشاره مطالبه‌گری برای حق و حقوق مردم فهیم چمستان و پیگیری پروژه‌ها در این بخش افزود: با توجه به سیل ۱۳ آبان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خسارت‌های زیادی در این بخش داشتیم که با تخریب پل و قطعی راه دسترسی و … با صبوری مردم بخش چمستان و همت فرماندار، شوراها و دهیاران، شهردارچمستان، مخابرات، گاز، آب، برق و… در کمترین زمان، خدمات اولیه پس از سیل ارائه شد.

داداشپور یادآورشد: روستای میرنا بیش از دو کیلومتر برای راه دسترسی ثانویه مردم شن‌ریزی شد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پل آبنمای بستر رودخانه هزینه شد.

وی با اشاره به بازدید استانداردر چمستان افزود: استاندار مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار وزیر و ماده ۱۸ در بحران تخصیص دادند که کمتر از سه ماه پیمانکار مشغول به کار شد و با احداث دیواره، جاده ایمن و معضل رودخانه‌ رفع می‌شود و در روستای میرنا نیز با خرید برخی وسایل و پیگیری و تزریق اعتبار و همت بسیج سازندگی در مدت ۳ ماه پل روستا احداث می‌شود.

بخشدار چمستان خاطرنشان‌کرد: در حوزه راهداری در جاده لاویج و واز کارهای شایسته‌ای انجام شد که با ترمیم آسفالت جاده‌ها، مردم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

داداش‌پور تأکیدکرد: مدیران باید در بخش چمستان با مردم همراه باشند و در خدمتگزاری کوتاهی نکنند و اما از مسئولان شهرستانی خواستار توجه ویژه در بخش چمستان هستیم زیرا مردم چمستان ثابت کردند اگر حمایت شوند در مشارکت در استان، حرف اول را می‌زنند.

 

 

وی گفت: پروژه دکل بی تی اس روستای شهرک امام (ره) برای تقویت پوشش آنتن تلفن همراه مربوط به شرکت مخابرات همراه اول برای این روستا و روستای همجوار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آسفالت طرح هادی روستای واز علیا با حضور مسئولان شهرستانی با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به طول ۵۰۰ متر اجرای جوی و جدول کانیو به صورت مشارکتی ۵۰ درصد بنیاد مسکن و مابقی با مشارکت مردم اجرا شد و با این افتتاح پروژه روستاهای سادات محله به طول ۳۰۰ متر، اسپی‌کلا به طول ۵۰۰ متر، دیزین کلا به طول ۸۰۰ متر، عباسکلا ۵۰۰ متر با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

 

 

بخشدار چمستان افزود: شرکت دارویی اسپروز تولید کننده انواع ضدعفونی و شوینده است که با اعتبار ۱۸ میلیارد در دو طبقه و اشتغالزایی ۱۸ نفر به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر برای ۳۰ نفر ظرفیت اشتغالزایی دارد.

 

 

وی یادآور شد: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید اصغری چمازکلا بخش چمستان، با متراژ ۴۵۰ متر و اعتبار ۵ میلیارد تومان با حضور فرماندارشهرستان نور، مسئولان شهرستانی و معاون مدیر کل آموزش و پرورش کلنگ‌زنی شد.

 

 

بخشدار چمستان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار چمستان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، نقشه شوم دشمنان که به دنبال تضعیف کشورمان هستند را نقش بر آب می‌کنند.

 

 

  

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو